Конкурс за незаета длъжност СТАРШИ ЕКСПЕРТ, Дирекция “Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост” в отдел „Държавна собственост и документален фонд ”

ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ НА СОФИЙСКА ОБЛАСТ
Гр.София, бул.”Витоша” № 6,
Тел.9301808 или 9301828, факс 9883484
На основание чл.14 от НПКДС и Заповед № ОА-324/15.12.2017г. 

 О Б Я В Я В А       К О Н К У Р С :

  1. За длъжността: СТАРШИ ЕКСПЕРТ, Дирекция “Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост” в отдел „Държавна собственост и документален фонд ”.
  2. Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
    • образование – висше – степен Бакалавър;
    • области на висше образование – технически науки или право
    • професионален опит – 1 години;
    • минимален ранг – V младши
    • длъжността се заема по служебно правоотношение, за целта кандидата следва да отговаря на условията по чл.7, ал.1 и ал.2 от ЗДСл.

           Допълнителни умения и квалификации:

  • професионален опит в сферата на държавната администрация са предимство;
  • способност да планира, организира и контролира собствената си работа за постигане на поставените цели;
  • способност за ефективна работа в екип;
  • комуникативност;
  • задължителна компютърна грамотност.
  1. Начинът за провеждане на конкурса е:
    • решаване на тест
    • интервю.
  2. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

   заявление за участие в конкурса – по образец / Приложение № 2 към чл.17, ал.1 на Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители, ПМС №8 от 16.01.2004г., (изм.ДВ. бр.49 от 29.06.2012г., в сила от 01.07.2012г.).
■       декларация по чл.17, ал.2, т.1 от НПКДСл.
■       европейски формат на автобиография (СV);
■       копие от документ за  придобита образователно –   квалификационна степен;
■  копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
■       други документи по преценка на кандидата;

  1. Място и срок за подаване на документите за участие: – Документите следва да бъдат представени в 10 дневен срок от публикуване на обявлението за конкурса, всеки работен ден от 09.00 до 17.00 часа, бул.”Витоша” № 6, ет.5, стая № 515 лично или чрез упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно.
  2. Конкурсът се обявява за 2 /две/ свободни бройки.
  3. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват в: Официалният сайт на Областна администрация на Софийска областsofoblast.bg, и на информационното табло в сградата на Областна администрация.

                Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:

               Обработване в срок на възложени преписки за издаване на удостоверения за наличие или липса на акт за държавна собственост;
               Изготвяне на заповеди за отписване от актовите книги за държавните имоти;
               Изготвяне на становища и договори за извършване на разпоредителни сделки.
               Изготвя заповеди за откриване, организиране и провеждане на тръжни процедури за имоти държавна собственост и участие в комисии.
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

Списък на допуснатите и недопуснати кандидати