Конкурс за незаета длъжност СТАРШИ ЕКСПЕРТ, Дирекция “Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост” в отдел „Държавна собственост и документален фонд ”
ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ НА СОФИЙСКА ОБЛАСТ
Гр.София, бул.”Витоша” № 6,
Тел.9301808 или 9301828, факс 9883484
На основание чл.14 от НПКДС и Заповед № ОА-324/15.12.2017г.
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С :
- За длъжността: СТАРШИ ЕКСПЕРТ, Дирекция “Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост” в отдел „Държавна собственост и документален фонд ”.
- Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
- образование – висше – степен Бакалавър;
- области на висше образование – технически науки или право
- професионален опит – 1 години;
- минимален ранг – V младши
- длъжността се заема по служебно правоотношение, за целта кандидата следва да отговаря на условията по чл.7, ал.1 и ал.2 от ЗДСл.
Допълнителни умения и квалификации:
- професионален опит в сферата на държавната администрация са предимство;
- способност да планира, организира и контролира собствената си работа за постигане на поставените цели;
- способност за ефективна работа в екип;
- комуникативност;
- задължителна компютърна грамотност.
- Начинът за провеждане на конкурса е:
- решаване на тест
- интервю.
- Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
■ заявление за участие в конкурса – по образец / Приложение № 2 към чл.17, ал.1 на Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители, ПМС №8 от 16.01.2004г., (изм.ДВ. бр.49 от 29.06.2012г., в сила от 01.07.2012г.).
■ декларация по чл.17, ал.2, т.1 от НПКДСл.
■ европейски формат на автобиография (СV);
■ копие от документ за придобита образователно – квалификационна степен;
■ копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
■ други документи по преценка на кандидата;
- Място и срок за подаване на документите за участие: – Документите следва да бъдат представени в 10 дневен срок от публикуване на обявлението за конкурса, всеки работен ден от 09.00 до 17.00 часа, бул.”Витоша” № 6, ет.5, стая № 515 лично или чрез упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно.
- Конкурсът се обявява за 2 /две/ свободни бройки.
- Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват в: Официалният сайт на Областна администрация на Софийска област – sofoblast.bg, и на информационното табло в сградата на Областна администрация.
Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
Обработване в срок на възложени преписки за издаване на удостоверения за наличие или липса на акт за държавна собственост;
Изготвяне на заповеди за отписване от актовите книги за държавните имоти;
Изготвяне на становища и договори за извършване на разпоредителни сделки.
Изготвя заповеди за откриване, организиране и провеждане на тръжни процедури за имоти държавна собственост и участие в комисии.
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.