Областна администрация на Софийска област обявява конкурс за длъжността главен юрисконсулт, дирекция „Административно правно обслужване, финанси и управление на собствеността”.

ОБЯВЛЕНИЕ

ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ НА СОФИЙСКА ОБЛАСТ

гр.София, бул.”Витоша” № 6,

тел.9301813 или 9301828, факс 9883484

на основание чл.14 от НПКПМДС и Заповед № ОА-48 от 08.02.2022 г.

 

О Б Я В Я В А       К О Н К У Р С :

  1. За длъжността: главен юрисконсулт, дирекция „Административно правно обслужване, финанси и управление на собствеността”.
  2. Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
    • образование – висше – степен магистър;
    • области на висше образование – правни науки, специалност „Право” с юридическа правоспособност;
    • професионален опит – 3 години;
    • минимален ранг – IV младши;
    • длъжността се заема по служебно правоотношение, за целта кандидата следва да отговаря на условията по чл.7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.

           Допълнителни умения и квалификации:

  • професионален опит в сферата на държавната администрация са предимство;
  • способност да планира, организира и контролира собствената си работа за постигане на поставените цели;
  • способност за ефективна работа в екип;
  • комуникативност;
  • задължителна компютърна грамотност.
  1. Начинът за провеждане на конкурса е:
    • решаване на тест;
    • интервю.
  2. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

                ■     заявление за участие в конкурса – по образец / Приложение № 3 към чл.17, ал.1 на Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС), приета с ПМС № 304 от 03.12.2019 г. (Обн. ДВ. бр.97 от 10 декември 2019г., изм. и доп. ДВ. бр.9 от 31 януари 2020г , изм. и доп. ДВ. бр.29 от 9 април 2021г.);

■        декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДС;

■        европейски формат на автобиография (СV);

■        копие от документ за  придобита образователно –   квалификационна степен;

■        копие от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит;

■        удостоверение за юридическа правоспособност.

  1. Данните, които се събират и обработват в приложените документи са само за целите на конкурса и няма да бъдат предоставяни на трети страни.
  2. Място и срок за подаване на документите за участие: – Документите следва да бъдат представени в 14 дневен срок от публикуване на обявлението за конкурса, всеки работен ден от 09.00 до 17.00 часа, бул.”Витоша” № 6, партер “Деловодство” лично или от техни упълномощени представители с нотариално заверено пълномощно, документите може да се подават и по електронен път на имейл  sofoblast@government.bg,  като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
  3. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват в: Официалният сайт на Областна администрация на Софийска областsofoblast.bg и на информационното табло в сградата на Областна администрация.

               Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:

Осъществява правна защита на роботодателя и контрол за законосъобразност, съгл. чл.45, ал.4 от ЗМСМА. Участва в разработването на вътрешни актове, инструкции и заповеди. Разглежда административни преписки по реда на  ЗПГРРЛ. Участва в процедури по ЗОП и ЗДС. Участва в постоянни и временни комисии. Изготвя заповеди за участие в комисии за провеждане на търгове и конкурси. Дава съвети и изразява мнение по правни въпроси. Изготвя писма до държавните институции .

 

        Минималният размер на основната заплата за длъжността е 760  лева. (Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.)